wtorek, 23 lipca 2013

Powitanie.

Ohayo! Nazywam się Yuki. Wróć. Nazywam się Pauline, jednak nazywają mnie Yuki. Skąd się wzięło? Wyglądam oraz mam charakter chłopaka. Przechodząc do rzeczy. Bardzo długo zastanawiałam się czy założyć tego bloga, czy nie. Ale jednak to zrobiłam. Co tu będzie? Opowiadanie kategorii: Naruto OC. Wiele razy pozmieniam kilka rzeczy na potrzeby tego opowiadania, więc proszę się nie dziwić. Z japońskimi słówkami poradzicie sobie sami. Jak widać trwają prace na blogu i jak na razie nie za ciekawie tu. W najbliższych dniach pojawi się "wstęp", a  może nawet jeszcze dzisiaj. W sumie, zakładka linki zostanie dopracowana do jutra, w końcu mamy wakacje, na które się nigdzie nie wybieram. Tylko remont. Ale to tylko tydzień, a notki bd się pojawiać raz w tygodniu. Postaram się! Jedyny kontakt ze mną jest obecnie przez mail'a: nekozawa.yuki@gmail.com

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Shion Hatake, tak? Ta postać na nagłówku...

      PS: WERYFIKACJA!

      Usuń
    2. Tak. Dopasowała się, ale pringu z Neji nie będzie.

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać na Twoje rozdziały ^^ Słodziuchny jest ten Rukiś, jak to zrobiłaś *.* !?
    Życzę powodzenia i duuużo weny.
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rozdział powinien ukazać się jutro.
      A Rukiś? Znalazłam. na jednej stronce.

      Usuń
  3. [SPAM]

    Zapraszam do sb:
    http://konoha-clans.blogspot.com/

    [KONIEC SPAMU]

    Wybacz, nie umiem pisać spamu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 12 DNI!

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam na maila ;3 Moje gg to: 46443965, jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń

wykonała Anaya