czwartek, 8 sierpnia 2013

Keep calm and be happy!

Nie, to nie jest nowy rozdział. Przez taki upał ledwo myślę, GOMENE! Dziękuję serdecznie, kochanej Miku. Nominowała mnie ona do tej nagrody LA.  Zacznę od odpowiedzi na jej pytanka, a następnie przedstawię wam niespodziankę ode mnie.

Pytania Miku:
1.Ulubiony Pisarz:
King, Stephen  King.
2. Ulubiona postać z książki (nie z mangii)
Namida from YAKUZA BLIŹNIACZA KREW
3. Ulubiona postać z mangi.
Oczywiście, od zawsze Goku, dopiero później Naruto!
4. Człowiek, który jest dla ciebie wzorem.
Nie ma. Staram się być oryginalna.
5.Twój sposób na wenę.
Przeżycie, spacer w nieznane (Piekarskie Hołdy)
6.Rada dla młodych pisarzy?
"Miej determinację i chęć do walki"
7.Nutella vs kakao
NUTELLA!
8. Ulubiony paring?
PaulinaxPain! XD Dobra będę poważna. SasuSaku
9.Gdybyś była ostatnią osobą na świecie, co byś zrobiła?
Poszłabym się zabić bo nie potrafię produkować insuliny.
10. Znak zodiaku?
Strzelec - jak Rock Lee!
11. Ile masz znajomych na GG (jeśli nie masz to daj coś innego ;p,)?
22.

Niestety ja nie mam nikogo do nominacji, tak więc nie piszę do nich pytań.
Niespodzianka:
 Jestem niesamowicie uradowana, że tyle osób mnie zachęca do pisania. Kiedyś prowadziłam bloga Sentaku, czy też  Anata wa Shinitai? , lecz nie miałam takiego dopingu jak tu. Jestem niesamowicie uradowana.  Dziękuję strasznie Miku i Rechotce.  750 wejść bez mojego udziału. (odznaczyłam coś)
Dlatego, proponuję jednej osobie, nie tylko tym wymienionym wcześniej, udział w tym opowiadaniu. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie.
Dlaczego wybrałam lipiec aby założyć  bloga ? Nie jest to za łatwa, lecz liczę że ktoś się domyśli. (podpowiadam, że nie przez wakacje) 
GAME START!

Rozdział 2 ukaże się jutro obiecuję!

8 komentarzy:

  1. King jest świetny… *__*
    Lubisz SxS? Trzeba było mówić! X_x

    No więc… Sądzę, że dlatego iż masz wtedy urodziny (nie orientuję się w znakach zodiaku… X_x), imieniny lub coś innego.
    Może dlatego, że to twoja ulubiona pora roku albo masz dużo wolnego czasu?

    Pozdrawiam i czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nee, nee i jeszcze raz nee. Szczelaj dalej!
      SxS? Sasusaku nio trochę.

      Usuń
  2. No nie mam pojęcia, może jakaś mała podpowiedź?

    No ale, GOMENE, nie skomentowałam tamtego rozdziału strasznie glupio, a był genijalny ;___; Wiem, że masz urodziny w grudniu, jesteś strzelcem, nawet to tam pisało, ale mała podpowiedź by się przydała ;3

    Pozdrawiam, Utau.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie na nowy rozdział:
    sasuke-i-erin.blog.pl
    Mam nadzieję, że sie spodoba. :3

    Ps. Ooo, widzę, że nie tylko ja lubię twórczość Kinga. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, a może twój pierwszy blog powstał właśnie w lipcu? no nie mam pojęcia, kobieto, weź pomóż xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy powstał w sierpniu.
      W ogóle to ty powinnaś wiedzieć co się wydarzyło tego miesiąca.

      Usuń
    2. Szczerze to tak mnie zmroczyło, że chyba będę musiała poczytać archiwe. Na prawdę zapomniałam, może to przez ten stres. Nie pamiętam.. To było coś, co było dobre, czy złe? Znaczy, czy to wydarzenie takie było... Na prawdę mnie tak zmroczyło, że nawet nie wiem co pisać w nowej notce. No i w tym komentarzu. Nie gniewaj się. Ja może sobie poradzę, ale pozostali... Trochę trudno będzie ;) Muszę się wziąść w garść i pomyśleć, bo naprawdę obciach -,-

      Usuń
  5. Oi ! XD uwielbiam zagadki, ale ta na pozór "oczywista" odpowiedź jakoś nie jest dla mnie na razie oczywista, zastanówmy się... hmmm... skoro to nie ze względu na porę wakacyjną, to może chodzi o to, że naszła Cię taka wena, podobnież długo się zbierałaś, żeby założyć tego bloga, jednak się w sobie zebrałaś i w końcu podzieliłaś się ze światem swoją twórczością... albo ... nie zrobiłaś tego na spontana, tylko dokładnie obmyśliłaś sobie kiedy będzie odpowiednia pora na to...hmmm... na pewno wiemy, że to nie ma nic wspólnego z Twoimi poprzednimi blogami, ani z Twoją datą urodzenia, ani, że gustujesz akurat w tym danym miesiącu... może ktoś Cię namawiał, żebyś w końcu zaczęła tego bloga, może po przeczytaniu lub obczajeniu konkurencji zebrałaś się w sobie i zaczęłaś blogować... tylko czemu kurna ten konkretny miesiąc, czy ten miesiąc ma coś wspólnego z żywiołem głównej bohaterki? czy może ten miesiąc (mowa cały czas o lipcu ^^) ma coś wspólnego z Twoim imieniem? kuurcze zapewne odpowiedzieć jest taka banalna, że nawet jej nie zauważam, ludzie lubią komplikować najprostsze rzeczy (przynajmniej ja ;p)
    Jak na razie tylko tyle wymyśliłam ... jak jeszcze przyjdzie mi coś na myśl to od razu dam znać (^.^) , ale chcę wiedzieć czy jestem chociaż troszeczkę bliżej prawidłowej odpowiedzi XD Przez Ciebie będę myśleć teraz tylko o odpowiedzeniu na to pytanie, nie będę spać całą noc XDDDD

    OdpowiedzUsuń

wykonała Anaya