sobota, 10 sierpnia 2013

Yatta ne!


Zacznijmy może od tego, że przebiliśmy pierwsze 1000 wejść! 
RADOCHA na MAXA! 
No przepraszam, rozdział miał być wczoraj ale opuściła mnie wena. Aczkolwiek! 
Dzięki temu wynikowi odzyskałam zapał! 
A tak w ogóle. Piosenka opowiada o dziewczynie bez zasad. Oczywiście The Gazette, których kocham, ubóstwiam i zgwałcę! Mhahahah! 
Wracając do tematu. Z okazji tylu wejść napiszę ONE-SHOTA! Jaki to będzie to nie wiem jeszcze, lecz już z udziałem zwycięzcy mojego małego konkursiku!   

Gratulacje dla Rechotki!
Omedetō!

Jako jedyna trafiła w odpowiedź!!
Odpowiedzią było: Nadeszła wena i konkretny SPONTAN! 

Zatem, jak obiecałam, będzie jej postać na tym blogu!
Dlatego, kochana proszę o napisanie do mnie na GG. 
44166607

6 komentarzy:

  1. Boż, jaka wpadka xD
    Odpowiedź taka cholernie prosta xD
    No cóż, gratuluje xD

    Piszę się na przyszłość, lub jeślli chodzi o obrazki, lub coś w tym stylu, to ja zawsze chętne ;33333 pozdrowionka!

    Yami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będę miała cię na uwadze kochana!

      Usuń
  2. Ludzie zawsze szukają filizoficznych rozwiązań, a te prawdziwe są przed ich oczami...
    Zgwałcisz? O.o

    NO I GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazeciaków? Oczywiście. A szczególnie Uruhe!

      Usuń
  3. YEAH ! Naprawdę się cieszę, że mi się udało ^^ a ja jeszcze o tym myślałam ... eehhh... jednak najprostsze odpowiedzi są najlepsze XD jeszcze dzisiaj do Cb kochana napiszę, gomene że nie pisałam wczoraj, ale była na kajakach ^^
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana ty moja ;( nie mogę się zalogować na gg, jwstem teraz dosłownie na zadupiu zwanym Swornegacie XD wziełam ze sobą internet lecz gdy próbuje sie zalogować na gg to ni nie wychodzi :( jeśli chcesz to możemy pogadać na e-maila, ale jak ci taki sposób nie odpowiada to trudno do domu wracam dopiero 17 :((( ale jako coś to mój e-mail : Lollipoop24000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

wykonała Anaya