niedziela, 27 października 2013

Ciche mgiełki. Wola Ognia nadal płonie!

Niestety. To nie rozdział. To też nie zawieszenie bloga! To zwiastun Kolejnego ONE-SHOTA, który będzie długi i to strasznie! Zabieram się za pisanie rozdziałów, więc możecie się już szykować ( mam nadzieję że się wyrobię ^,^), że 7 Grudnia ( tak urodziny bohaterki, jak i moje) Przeżyjecie coś emocjonującego? Zrywy Akcji i wiele, wiele więcej! Parę wątków jak na razie jest nie znane, lecz z czasem się dowiecie. Oczywiście, pojawi się tam wasz tajemniczy chłoptaś, ~Meow! Zatem nie przeciągam i liczę na opinię pod postem! 
Aha. Muzyka do tego "zwiastunu" jest jako playlista na  YouTube, do którego mają dostęp wszyscy.
*(liczba) - numer na play liście. 

***

*(1)*
-Nie możesz tego zrobić! – krzyknęła kobieta.
-Jeśli Ja tego nie zrobię, to nikt inny! – odpowiedziała równym tonem blondynka.
-Nie możesz! – kobieta upierała się przy swoim.
-Naruto odszedł. Więc muszę to zrobić! – rozpłakała się dziewczyna.
-Twoje kości nie wytrzymają! – argumentowała dalej.
-Ma to gdzieś jeśli, zginą Ci, na których mi zależy!...  
*(2)*
-Kim jesteś? – zapytała zezłoszczona.
-Nazywam się Hitoshii. Miło mi – odpowiedział spokojnie. -Co tu robisz? – zapytał.
-Nie twoja sprawa - żachnęła się.
-Cierpisz. To widać - powiedział ze szczerym uśmiechem.
-Co ty możesz wiedzieć?! Nikt nie sprawił, że twoje marzenie poszło się pieprzyć! – krzyknęła podenerwowana.
W oczach blondynki zaczęły zbierać się łzy.
-Już nie długo znowu się uśmiechniesz – powiedział…
*(3)*
-Yuki nie możesz! – powiedział ciemnowłosy.
-Nie mam wyboru Hiro! – opowiedziała dziewczyna.
-Hiro ma rację! Jeśli będziemy musieli to zatrzymamy cię siłą! – przyłączył się do wypowiedzi brat ciemnowłosego.
-Muszę Go uratować! Nawet jeśli jest naszym wrogiem! On dla mnie wiele znaczy! - krzyknęła.
*(4)*
-Dlaczego… Dlaczego to robisz? –zapytał zaciekawiony.
-Ponieważ, jesteś moim przyjacielem! A osoba, która łamie zasady to śmieć, lecz osoba która porzuca swoich przyjaciół jest gorsza od śmieci! – krzyknęła.
-Yuki … - szepnął.
-Wracajmy razem, Hitoshii! – powiedziała uśmiechając się szeroko.
*(5)*
-Będę walczyć – powiedziała poważnie. – Kimiś, ruszamy!
-Hai, Yukiś! – odparł duch.
-Arigato, Yuki. Arigato…
 

6 komentarzy:

  1. Ohayo!:)
    No,no,no... Jestem pod wrażeniem:D zwiastun mnie zachęcił, będę na pewno czytać - mam nadzieję być na bieżąco ze wszystkim.;p Spodobała mi się też playlista:3
    Oby tak dalej.
    Mnóstwa weny!;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Naprawdę jestem uradowana widząc taką pozytywną opinię.
      A co do playlisty została stworzona po dosyć długim przemyśleniu.

      Usuń
  2. Wow *.*...Aż sie nie mogę doczekać cd...Boże jest 2 w nocy...powinnam spać ale tak mnie ząb boli że się nie da T.T....

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie przedstawienie @w@ Urywki i do tego muzyka, która według mnie idealnie pasowała. Szybko można było się wczuć w klimat, chociaż tylko kilka linijek :3

    OdpowiedzUsuń

wykonała Anaya